מפגשים במים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ההיריון מביא איתו באופן טבעי כבדות ועומס על הגוף.

כאן ההזדמנות לתת לכל זה לנשור ממך,

לפתוח את הגוף והנשימה ולצאת מהמים שמחה וקלילה יותר.

המים עוזרים ומקלים במקרים של כאבי גב, צוואר, בצקות, לחץ דם גבוה ועוד.

המים מאפשרים לנו להרגע, להניח את הגוף, לשחרר,

להתמסר, להפסיק לדבר ולהתרכז בנשימה.

המים לוקחים את המשקל שלנו ולמשך שעה אנחנו יכולות לחוות תנועה רחבה יותר של המפרקים, נשימה עמוקה יותר, שקט עמוק יותר שאותו נלמד להביא אל הלידה.

 

 

 

במים נתאמן על נשימה ארוכה והרפייה עמוקה, הרפייה של האגן, הרחם, הצוואר, הכתפיים, ובעיקר הרפייה של הראש שלנו שלא מפסיק לחשוב ולרוץ. בכל פעם נחזור שוב ושוב לנשימה.

נלמד תרגילים שמאזנים את האגן ומחזקים אותו.

את התדר השקט של המים את יכולה לקחת איתך אל הלידה, התדר שיעזור לך להגיע ללידה טבעית .

 

**המפגשים במים נעשים בבריכה פרטית, קטנה ומחוממת, ומתאימים לכל שלב של ההיריון.

המים מאפשרים מרחב, הרפייה, נשימה, שקט. מאפשרים לנו לנוע יותר בחופשיות וברכות, מאפשרים מנוחה.

המפגשים במים כוללים טיפול וואטסו אשר עוזר להרפיית שרירי הגוף עם דגש על האגן, ותרגילים אשר מעודדים איזון והרפיית שרירים ורצועות באגן.

ככל שהאגן מאוזן ומשוחרר יותר כך יהיה לתינוק יותר פשוט למצוא את התנוחה המייטבית עבורו ואת דרכו החוצה אל העולם.

ככל שהנשימה טובה יותר והגוף נינוח יותר כך יהיה לך יותר פשוט להתמודד עם הצירים, לחמצן את עצמך ואת התינוק שלך במהלך הלידה, ולהיות פעילה כפי שתרצי.

 

 

דסי אלעד